Sunday, July 6, 2014

Blog Baru Kami ~ Raikan Kasih

Salam semua,

Alhamdulillah, Elzababy telah melangkah setapak lagi ke bidang perniagaan yang baru iaitu dengan menjadi pengedar sah produk & barangan Shaklee.

Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan para pelanggan ke atas perniagaan saya sejak 4 tahun yang lalu. Mudah-mudahan semua pengalaman yang saya perolehi semasa menjalankan bisnes barangan kanak-kanak ini akan menjadikan saya lebih tekun, bersemangat dan tidak mudah berputus asa di dalam mencapai impian untuk menjadi usahawan SHAKLEE yang berjaya suatu hari nanti.



Setiap insan punya impian, sebagai seorang wanita impian saya adalah ingin memberikan kehidupan yang lebih baik, selesa dan terjamin kepada anak-anak dan keluarga. Dengan usaha & semangat yang berterusan, saya amat yakin dan percaya, bahawa impian ini boleh menjadi kenyataan di dalam Shaklee, InsyaAllah :-)

Jom klik di sini untuk berkunjung ke blog kami yang baru:-)

Bukan hanya berkaitan SHAKLEE, InsyaAllah pelbagai perkongsian menarik terutamanya tentang kesihatan, kecantikan, motivasi, masakan, penyusuan susu ibu dan pengalaman kehidupan akan saya kongsikan di sini.

Salam Hormat & Jumpa Lagi :-)

iLa


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan ( For Serious Buyer Only)!

Nama:
No Telefon:
E-mel:
Alamat 1:
Alamat 2:
Alamat 3:
Poskod:
Nama Item/Kod & Bil Yang Ingin Dipesan:
Pilihan Pembayaran: Maybank
RHB

This form powered by Freedback
 

eLza Baby Online Shop Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template