Wednesday, December 7, 2011

I Love Breastfeeding Promotion - 5% Disc


Salam semua ~

Susu ibu adalah yang terbaik untuk anak-anak kita. Penyusuan susu ibu kepada anak sehingga usia dua (2) tahun bukan sahaja untuk memenuhi tuntutan agama tetapi secara tidak langsung dapat mengeratkan ikatan kasih sayang di antara ibu dan juga anak. Kandungan vitamin, mineral dan nutrien yang terkandung di dalam susu ibu juga bukan sahaja amat berkhasiat tetapi turut mengandungi pelbagai antibodi utama yang penting ntuk pembesaran si manja.

Peluang menyusukan anak juga hanya datang sekali di setiap kelahiran baby, jadi ibu-ibu di luar sana & juga papa-papa semua, sama-sama kita jayakan penyusuan susu ibu untuk si manja yang tersayang :-) dan sebagai tanda penghargaan kepada ibu-ibu yang menyusukan , elzababy mengambil kesempatan ini untuk memberikan diskaun istimewa sebanyak 5% untuk semua item yang dijual di dalam blog ini” . Promosi ini adalah sah untuk semua item termasuk tempahan tuala bersulam , clearance sale @ item-item lain yang di masih dalam promosi.

Untuk menikmati diskaun 5% ini, ibu-ibu/ papa-papa hanya perlu mengisikan borang tempahan seperti biasa & jangan lupa sertakan ayat " I love Breastfeeding" beserta nama anak semasa membuat pesanan untuk menikmati diskaun ini. Doa saya, moga Allah sentiasa memberikan ketabahan dan kekuatan kepada semua ibu-ibu termasuk saya sendiri agar berjaya di dalam Penyusuan Susu ibu ini ~


Promosi ini sah sehingga 28 Disember & Pembelian Melalui Blog (Online) Shj ~
Sebarang pertanyaan boleh di e-melkan kepada : elzalovely@gmail.com

Salam Hormat & Jumpa Lagi!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Pesanan ( For Serious Buyer Only)!

Nama:
No Telefon:
E-mel:
Alamat 1:
Alamat 2:
Alamat 3:
Poskod:
Nama Item/Kod & Bil Yang Ingin Dipesan:
Pilihan Pembayaran: Maybank
RHB

This form powered by Freedback
 

eLza Baby Online Shop Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template